Aralık 2021 - Aylık Toplantı

    The why, when, where, who, what and how of the meeting agenda | Target  Training GmbH


Değerlendirme

  • Bu bir ay bok gibi geçti.
  • Umut Sarı hissesi olmadan yapılan ilk toplantımız oldu.
  • Mirza: sınıfta kalmak üzereyim iyi bok yedim. Borsada sağlıksız düşünerek birçok hata yaptım.
  • Zeki: Ders çalışma konusunda iyi mesai yaptım ama verim beklediğimden düşük oldu. Trade disiplinimde hatalarımı telafi ettim.  Odaklanmam geçen aylara göre daha iyi.
  • Alper: Ders konusunda istediğimi yapamadım. Yetiştirme problemim var. Borsada panik olmamayı öğrendim. Boiz tarzı gelişimde yola çıktım. TUS'u kafadan sildim.




Bir Sonraki Ay Planları

    Zeki:

  • Not çıkarmak yerine okuyup aklımda nelerin kaldığına odaklanacağım.
  • Derslere girmeyip okulda kütüphanede kendim çalışacağım.
  • Trade disiplini açısından hatalarımı düzelttim ve bir daha yapmamakta kararlıyım. 
  • Sosyal medyada sadeleştirme ve Twitter hesabımı bazı konularda kullanmayı düşünüyorum
    Alper:
  • Çalışma konusunda memnunum
  • Trade konusunda aynen devam
  • Telefona harcadığım vakti azaltıp kitap ve derse ağırlık vereceğim.
    Mirza:
  • Borsada yaptığım hataları tekrarlamamaya ve zararı telafi etmeye çalışacağım.
  • Ders konusunda temelden öğrenmeye başlayıp komite slayt ve çıkmışlarını üzerine ekleyeceğim.



Genel
  • Spesifik uzmanlıklar; Tuzaklar(M), konsolidasyon çıkışları(Z), iz süren stop(A)


Yorumlar