Ocak 2022 - YILLIK TOPLANTI

     The why, when, where, who, what and how of the meeting agenda | Target  Training GmbH


2021 Yılı Değerlendirmesi

  • Mirza: Ders çalışma konusunda büyük zorluklar yaşadım. Düzenli ders çalışmam gerekiyordu ama bir türlü yapamadım. Sosyal medya ile çok vakit kaybettim, aşırı fazla hem de. Sene boyunca sadece 7 kitap okuyarak büyük bir utanç kaynağı elde ettim. Hemen her gün geç uyandım, bir senemin yarısı uyumakla geçti. Borsada spek trading ile tecrübe kazanmış ve izmir tatilini beleşe getirmiş olsam da bulaşmamak gerektiğine karar kıldım (us ve akın) Kendi trade stratejime sahip olmamak bana zarar verdi.  Sağlık ve spor konusunda yılın ilk yarısı iyi devam etsem de diğer yarı boşladım. Agalar holding bünyesinde bulunmak çok faydalıydı ve hayat kalitem adına devamlılığını isterim.
  • Zeki: Borsada yılın ilk yarısına göre daha iyi bir performans göstermedim. Disiplinimden son aylarda ayrıldım. Ders çalışma konusunda odağım arttı. Sosyal medyaya ayırdığım vakti azalttım. Okula gitmediğim için zaman yönetimim daha iyi hale geldi. Kendimizi geliştirmek konusunda fena değildik. Biraz daha ciddiyetsiz çalıştık.
  • Alper: İnsan bir senede çok değişebiliyormuş, görmüş oldum. İngilizce konusunda sürekli bir şey yapmak istesem de hiçbir şey yapmamışım. Senenin ilk 3 ayında okuduğum kitapların üstüne hiç okumamışım. Para üzerine farklı girişimlerim oldu. Bundan sonra belli bir yol üzerinde devam etmem lazım. Cv anlamında hiçbir şey yapmadım. Sürekli spor salonuna gidiyor gibi olsam da gelişim gösteremedim. Gitarı düzenli çaldım ama istediğim gelişimi elde edemedim. Sigarayı çok arttırdım. Ders konusunda ne yapmam gerektiğini fark ettim. 

    Genel

  • 2021'e dönüp bakıldığında görülen tamamlanmamış planlar canımızı sıktı. Seneye 2022 toplantısında aynı duyguların olmaması için azami dikkat göstereceğiz. 


2022 Yılı Hedef ve Planları 

 Zeki:

  • Sınıf geç
  • İngilizce kursunu bitir
  • Borsada stratejilerine uy
  • 20 kitap oku
  • Kunduz'dan soru çözümü
  • 10.000 tl birikim

    Alper:

  • 20 kitap oku
  • Sürdürülebilir bir gelir elde et
  • Yazın ingilizce kursuna git
  • Spora ve beslenme düzenine önem ver
  • 10.000 tl birikim
    Mirza:

  • Tıp derslerinde temelini oluştur ve yeni eğitim senesine hazır başla
  • 2000 dolar birikime ulaş
  • 22 kitap oku
  • Kendi blogunda en az 20 yazı yayımla
  • En az bir adet girişimcilikte bulun
  • Meditasyon ve sporu hayatına entegre et




Ocak Ayı Planları

    Zeki:

  • Sınavda +60 puan almak
  • İngilizce kursuna başla
  • 2 kitap oku
  • Uyku düzenini oturt
    Alper:
  • Her gece yatmadan önce ertesi gününü planla
  • 2 kitap oku
  • Uyku düzeni (her sabah 6.30da uyan)
  • Haftada 3 gün spora git
    Mirza:
  • Belirdiğin 12 kitabı oku
  • 12-7 arası uyku düzenini oturt
  • Düzenli spor yap (haftada 3 kere)
  • Ders çalışma düzenini oturt (günde en az 6 saat)

    Genel
  • Ankara'da Agalar Holding kış tatili


Yorumlar