Nisan 2022 - 3 Aylık Toplantı

       The why, when, where, who, what and how of the meeting agenda | Target  Training GmbH


3 Aylık Değerlendirme

  • Zeki: Kış tatilinden sonra bazı problemlerimi halletmeye başladım. Çalışma düzenimi sınav odaklı olarak arttırdım. Notlarım istediğim düzeylere yükseldi. Okul dışı hayatı saldım diyebilirim. Borsada rallinin içerisinde olabildim. Ocak ayındaki darbeyi kapattı.
  • Mirza: Neredeyse hiçbir şey yapmadım. Planlarıma istikrarlı bir şekilde uymamaya devam ediyorum. Okul dışı bazı alanlarda araştırmalarım ile blog açıp yazılar hazırladım.
  • Alper: Hiçbir şey yapmadım. Sonraki sene için çalışma düzenimi anladığımı düşünüyorum.



Kararlar ve Planlar
  • M: 
    • Sabit kafa yapısının ürünü olan davranışlardan kurtulmak 
    • Gelişmiş kafa yapısının ürünlerini anlamak, benimsemek ve hayatıma yavaşça entegre etmek
    • Motivasyona bağlı eylemde bulunmak yerine belirlediğim güdüye bağlı eylemde bulunmak
    • İçinde bulunduğum anın koşulları değişse de güdüm çerçevesinde yeni koşullarda eylemde bulunmak
    • İşe harcadığım zamanı arttırmaktan ziyade odak ve verim kalitemi arttırmaya çalışmak
    • Beden sağlığımı göz önünde bulundurarak yaşayışımı düzenlemek
    • Tükenmemeye gayret ederek adımlar atmak ve eğer tükenirsem durumu analiz etmek istiyorum.
    • Güdüm: Bilme arzusu ile bir entelektüel olabilmek, başarılı olma arzusu ile mesleki alanda gelişmek
    • Diğer bir güdüm: Saygın bir isme ve networke sahip olabilmek
  • Alper: 
    • İçinde bulunduğum çalışma düzeninden memnuniyet duymuyorsam, duyana kadar çabalayacağım.
    • Güdüm: Çok avantajlı bir konumdayım. Bu günlerimi boşa harcamayıp değerlendirmek istiyorum.
  • Z:  
    • Telaş içerisinde yaşamak, yetişememe duygusu ile uğraşmak istemiyorum. Şimdilik çözüm fikrim yok.
    • Güdüm: Her alanda kendim yeterli olabilmek, kendim çözebilecek olmak istiyorum. 
    • Diğer bir güdüm: Saygın bir isme ve networke sahip olabilmek
  • Ortak: 
    • Pürdikkat kitabı okunup üzerine değerlendirme yapılacak.
    • Çalışma stilleri üzerine araştırma (aktif öğrenme yolları)
    • Anlatana fayda sağlayacak şekilde grup etkinlikleri







Yorumlar