Ocak 2023 - YILLIK TOPLANTI

      The why, when, where, who, what and how of the meeting agenda | Target  Training GmbH


2022 Yılı Değerlendirmesi

  • Mirza: Ne desem, nasıl değerlendirsem... Kötü bir yıl oldu. 2021'den de kötüydü. Geçen senenin yıllık toplantısında belirtip seneye düzeltmek istediğimi söylediğim şeylerde iyiye yönelik gelişim vardı tabii ki. Sosyal medyaya ayırdığım vakti istediğim düzeyde olmasa da azalttım. Uyku düzeni hala problem sayılabilir ama geçen sene kadar kötü değildi. Yine de gün içini verimsiz kullanarak aynı hesaba getirdim maalesef. Yıl sonuna geldiğimde ise psikolojik bir çöküş içindeyim. Pandemi üzerine sınıf tekrarı ve sene başında yerleşme problemleri derken ciddi bir sosyallik probleminin içine düştüm. Hala o çukurda sayılırım ama düzeltmek için çabalarım sürüyor. Sosyallik olmayınca hayatım çok monoton ve renksiz hale geldi. Genel modum ve motivasyonum çok ciddi anlamda düştü. Günlerimi, aylarımı heba ettim. Bu arada şubat-mayıs arasında 4 ay işte çalıştım. İyisiyle kötüsüyle bi farklılık oluşturdu hayatımda. 


    Önümüzdeki sene için ise şunları diyebilirim. Parasal kaygı ile ekstra bir girişimde bulunmak istemiyorum. Hızlı para kazanmak sürdürülemeyen düşük kazançlarla oluyor. Yüksek kazanç ise tıpkı borsaya yıllarımı vermem gibi ciddi uzun vadeli bir emek ve o süre boyunca şok az kazanç ile mümkün oluyor. Şu anda ise iki türlü ihtimali de uygun görmüyorum. En iyisi emek verdiğim, bildiğim borsadan yürümek. 

    Aşağıda yazacağım maddeler haricinde, günlerimin verimini artırmak istiyorum. 

  • Zeki: 
  • Alper: 
Genel:

  • Blogda aylık toplantıları ihmal ettik isteyerek veya istemeyerek. Yaşadığımız süreçlerin kaydı adına faydalı olan bu eylemi en azından 3 ayda bir olacak şekilde devam ettirmemiz gerekiyor.
  • Birbirimize destek olduğumuz zamanlar da oldu, dibe çektiğimiz zamanlar da oldu. Ortak olarak psikolojik çöküş yaşadık. 


2022 Yılı Hedef ve Planlarının Sonucu

     Zeki:

  • Sınıf geç - Geçtim
  • İngilizce kursunu bitir - Ara verdim
  • Borsada stratejilerine uy - Uydum
  • 20 kitap oku - X Kitap okudum
  • Kunduz'dan soru çözümü - İptal 
  • 10.000 tl birikim - Ulaştım

    Alper:

  • 20 kitap oku - X Kitap okudum
  • Sürdürülebilir bir gelir elde et - Edemedim
  • Yazın ingilizce kursuna git - Gitmedim
  • Spora ve beslenme düzenine önem ver - Vermedim
  • 10.000 tl birikim - 4.000 biriktirebildim 
    Mirza:

  • Tıp derslerinde temelini oluştur ve yeni eğitim senesine hazır başla - Kısmen yaptım 
  • 2000 dolar birikime ulaş - 800 dolar birikime ulaşabildim (01.01.2022=650 dolar)
  • 22 kitap oku - 15 kitap okudum
  • Kendi blogunda en az 20 yazı yayımla - İptal
  • En az bir adet girişimcilikte bulun - Bulundum ama başarısız
  • Meditasyon ve sporu hayatına entegre et - Edemedim


2023 Yılı Hedef ve Planları 

 Zeki:

  • Sınıfı geç
  • 9 Eylül mülakatına gir
  • 20 bin birikime ulaş
  • Mental sağlığını koru
  • 7 kitap oku
Alper:
  • Sınıfı geç
  • 15 günlük periyotlarda borsa taraması
  • Komitelerde özet çıkarmaya devam
  • 15 kitap oku
  • 10 bin birikime ulaş (mevcut 4 bin)
  • Gitarda teknik çalış
Mirza:

  • Sınıfı geç
  • Borsa stratejimi tamamlayıp uygulamaya geç
  • Psikoloğa git 
  • 23 kitap oku
  • 12 bülten yayımla
  • 1500 dolar birikime ulaş (mevcut 850$ x 18,60)
  • Sözleneceğim

Genel

  • 3 aylık toplantıları aksatma (ocak, nisan, temmuz, ekim) 

















Yorumlar